تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس

تولید و انتشار مقاله براساس معیار های سئو و کاربران :

با سلام به مکانیکی های عزیز , تصمیم گرفتیم در این آموزش به چگونگی تولید محتوا بهینه بپردازیم ، پس با ما در مکانیک وردپرس تا انتهای مقاله همراه باشید.

تولید محتوا بهینه وردپرس

تولید و انتشار محتوا براساس تکنیک های سئو یا تولید محتوای بهینه چیست ؟

ایجاد یک مطلب در فضای اینترنت که با در نظر گرفتن معیار های سئو , را تولید محتوای بهینه می گویند . که  در این آموزش بیشتر قصد داریم به تمام نکاتی که شما را به رسیدن به هدفتان کمک میکند بپردازیم تا به راحتی شما بتوانید بهترین مقاله را در کسب و کار خود تولید و انتشار دهید .

برای اکثر وبمستران و مدیران وب سایت ها سخت است که زمان و انرژی خود را برای تولید و انتشار مقالات حرفه ای و کامل با وجود سایت‌های کپی کننده و یا ، کاربران سارق محتوا، بگذارند.

انتخاب عنوان مناسب و غیر تکراری :

+ برای مقالاتتون از عنوان های جدید و متمایز استفاده کنید .
+ از کلمه کلیدی مرتبط به عنوان مقاله استفاده کنید : در هر مقاله خود حتما از تگ عنوان h1 و h2 در مقاله خود استفاده کنید و کلمات مناسب و کلیدی را در مقاله خود بولد کنید و کلمات مناسب و مهم را لینک دار .
+ عنوان مقاله باید حداکثر ۷۰ کاراکتر باشد .

+ عنوانی را انتخاب کنید که کاربران در موتور های جستجو به دنبال مقاله شما میگردن .

در چند خط مقاله خود از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید :

یکی از نکات مهم در تولید محتوای بهینه وردپرس توضیحات چند پاراگراف اول مقاله میباشد . لازم است در پاراگراف اول مقاله خود از مهم ترین عنوان و کلمات کلیدی مهم مربوط به مقاله خود درج نمائید تا نتایج بهتری را در موتور های جستجو کسب نمائید .

بیشتر بخوانید :  Page Authority چیست؟

در مقاله خود حتما از یک تصویر استفاده کنید :

برای اینکه مقاله شما برای موتور های جستجو بهینه باشد حتما از یک تصویر با جزئیات (alt و title) استفاده کنید چرا این تصاویر کمک شایانی به مقاله شما در اولویت های گوگل میکنه و پارامتر خوبی در نتایج جستجو میباشد .

در مقاله خود از تگ های H1 تا H6 استفاده کنید :

این تگ ها همانطور که مشخص هست برای عنوان به کار برده میشه و این تگ ها براساس ارزش مرتب سازی میشودند بدین صورت که تگ H1 بیشترین ارزش را دارد که به عنوان ، عنوان صفحه استفاده میشود و تگ های H3 , H2 و… به ترتیب از ارزش کمتری برخوردار هستند که تگ H6 کمترین ارزش را دارد ، همچنین ما در هرصفحه از برخی از این تگ ها به تعداد محدودی میتوانیم استفاده نمایید

 آموزش استفاده مناسب از تگ عنوان h1 , h2 , h3 , h4 , h5 , h6

آموزش و تعداد استفاده از این تگ ها رو میتوانید در جدول زیر مشاهده بفرمایید

تگ عنوان – heading tag مکان مناسب استفاده بهترین تعداد بکار بردن
H1 عنوان اصلی مقاله یا مطلب ۱ بار
H2 عناوین داخلی مطلب بین ۲ تا ۵ بار
H3 زیر عنوان های داخلی مطلب تا ۶ بار
H4 عنوان برای منوها یا عنوان نظرات بدون محدودیت
H5 عنوان برای منوهای سایت بدون محدودیت
H6 عنوان برای فوتر (footer) سایت بدون محدودیت

لینک دادن به مطالب در مقاله با معیار های سئو :

یکی از مهم ترین معیار های تولید محتوای بهینه لینک دار کردن کلمات کلیدی در مقاله بصورت بولد به صفحه اصلی و مقالات قبلی میباشد . ایجاد لینک در بین مقالات و مطالب ، وبسایت را یک پارچه می کند و در نتیجه تعداد کلیک های مطلب افزایش پیدا خواهد کرد و برای بازدید وب سایت نیز بسیار مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  7 ابزار کاربردی سئو در وردپرس

به دنبال محتوایی باشید که کاربر آن را دوست دارد :

یکی از بهترین روش برای کسب اطمینان از اینکه کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند , از روش‌ها و ابزار های برای فید بک مقالات خود استفاده کنید . بطور مثال ( امتیاز ستاره ای مطالب )

 

تا آموزش هایی دیگر برای شما آرزوی بهترین ها را داریم …

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
نظرات و دیدگاه ها
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است